Interventii cognitiv-comportamentale – Rosemary B. Mennuti, Ray W. Christner PDF

Vezi cartea Interventii cognitiv-comportamentale – Rosemary B. Mennuti, Ray W. Christner in format PDF scrisa de autorul Rosemary B. Mennuti, Ray W. Christner. Cartea poate fi rasfoita direct pe acest site sau poate fi downloadata in format PDF pe propriul PC. Nu uita, daca iti place ceea ce ai citit, o poti cumpara oricand din librariile online. In aceasta perioada cartile au un pret foarte bun.
Citeste Toata Cartea – Sursa 1
Citeste Toata Cartea – Sursa 2
Citeste Toata Cartea – Sursa 3
Citeste Toata Cartea – Sursa 4

Iti doresti sa citesti cartea in format fizic? Cartea tiparita se poate achizitiona de pe marile librarii online. Am pregatit o selectie de librarii unde cartea Interventii cognitiv-comportamentale – Rosemary B. Mennuti, Ray W. Christner are un pret foarte bun:

Citeste Descrierea Cartii Interventii cognitiv-comportamentale – Rosemary B. Mennuti, Ray W. Christner

Aceasta este o lucrare de referinta pentru profesionistii din domeniul educatiei, pentru clinicieni si pentru studentii din domeniu. Ea demonstreaza ca modelul cognitiv-comportamental este ideal in interventiile din mediul scolar, pentru ca raspunde nevoii institutiilor de invatamant de a beneficia de servicii de sanatate mintala flexibile si de scurta durata. Modelul cognitiv-comportamental permite desfasurarea in acelasi timp a interventiilor care se centreaza pe factori situationali, cognitivi, comportamentali, afectivi si sociali, inerenti in multe probleme intalnite la tineri.
Scrisa de profesionisti vizionari, ale caror texte exprima tendintele actuale in interventiile cognitiv-comportamentale aplicate in mediul scolar, aceasta carte prezinta interventii fundamentate stiintific pentru cele mai frecvente dificultati cu care se confrunta tinerii de varsta scolara:
 
– depresie
– anxietate
– ADHD
– hartuire
– furie, agresivitate, intimidare
– dizabilitati de dezvoltare
– tulburari din spectrul autist dificultati de invatare
– refuz scolar
– mutism selectiv
– tulburari de comportament alimentar
– abuz de substante
– orientari sexuale
 
Elementul de noutate al acestei editii consta in abordarea unor subiecte precum hartuirea digitala, consultanta parintilor si a cadrelor didactice, practicile de disciplinare pozitiva la nivelul scolii si tulburarea bipolara.